Σημαντικά τα νέα για τους εργαζόμενους στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας: μετά τη συνάντηση στα τέλη Φεβρουαρίου ενώπιον του γ.γ. του υπουργείου Εργασίας, “ξεπάγωσαν” οι διαπραγματεύσεις μεταξύ της διοίκησης του ΟΛΠ (Cosco) και της Ένωσης Λιμενεργατών για την υπογραφή συλλογικής σύμβασης Εργασίας (ΣΣΕ). Ο δρόμος, όμως, σύμφωνα με πληροφορίες, παραμένει στρωμένος με αγκάθια, λόγω των παράλογων απαιτήσεων της εργοδοσίας, αλλά και της απειλής ανάθεσης εργασιών σε εργολαβικές εταιρείες ενόψει της αύξησης των αναγκών (τον Απρίλιο ξεκινάει η κρουαζιέρα).
Το “outsourcing”, άλλωστε, αποτελεί καθεστώς στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (προβλήτες 2 και 3), όπου οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν ότι στήθηκε εργοδοτικό σωματείο και κατέληξε σε μία κατ’ επίφαση ΣΣΕ (ουσιαστικά ΣΣΕ μεταξύ κάθε μεμονωμένου εργολάβου και των εργαζόμενων, που συνολικά είναι πάνω από 1.500), με αύξηση... ένα κουπόνι αξίας 5 ευρώ για κάθε μεροκάματο. Τουλάχιστον, είχε ήδη κατοχυρωθεί η ένταξη των εργαζομένων στα βαρέα και ανθυγιεινά.
Από την άλλη, καλή είδηση αποτελεί η πρόσφατη υπογραφή τριετούς διάρκειας ΣΣΕ για τους Επόπτες – Αρχιεργάτες του ΟΛΠ (περίπου 50 άτομα). Ανάλογη τύχη είχε η προσπάθεια των διοικητικών και τεχνικών του ΟΛΠ (ΟΜΥΛΕ) που έχουν υπογράψει διετή ΣΣΕ (λήγει στο τέλος του 2019), με διατήρηση των κεκτημένων τους και επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού.

ΓΙΑ ΤΗΝ 
ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ, 
ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ
ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ

Copyright © 2024 - All rights reserved

 | 

Developed by © Jetnet