Επιμέλεια: Κατερίνα Αναστασίου
catana@freemail.gr


Blasted

Η ομαδική έκθεση Blasted, σε επιμέλεια της Zara Audiello και με την υποστήριξη του European Cultural Foundation, ευελπιστεί να έχει το ρόλο μιας δημόσιας διακήρυξης που υποδεικνύει το επείγον μιας αλλαγής. Τα έργα παρατίθενται σε μια εγκατάσταση που δεν έχει συγκεκριμένο σημείο εισόδου ή εξόδου και αναπτύσσεται μέσα στο χώρο υπογραμμίζοντας την ακριβή πρόθεση να καθοριστεί μια ιεραρχική δομή. Ταυτόχρονα, συστήνεται με έναν ρευστό τρόπο, κάνοντας χρήση μιας σύνθετης πολλαπλότητας, η οποία διεκδικεί το δικαίωμα της αδιαφάνειας, αποποιούμενη της ιδέας μιας «Κυρίαρχης Τάξης» και της προκαθορισμένης εκβιασμένης ομοιομορφίας της. Συμμετέχουν οι εικαστικοί: R. Agnes, B. AlSharif, L. Bernhardt, Ει. Ευσταθίου, Ζ. Γιαμπουλντάκη, G. Micevski, St. Migliorati, Μ. Μητσοπούλου & Τ. Βορεάδη, C. Novel, M. Nuzzi, Γ. Παπαδάτος, B. Radojcić, S. Réaliste, I. Smiljanić, S. Stošić, S.Vortex (Γ. Ισιδώρου–Γ. Γρηγοριάδης). Η έκθεση διαρκεί έως τις 23 Μαΐου. Ωράριο: Δευτέρα έως Παρασκευή 2 – 8.30μ.μ., Σάββατο 2 – 6μ.μ.
Beton7 (Πύδνας 7, στάση μετρό «Κεραμεικός», Βοτανικός, Αθήνα, τηλ.: 2107512625)

Κυνηγός του φωτός

Σε μια προσπάθεια προσέγγισης του «απόλυτα εννοιολογικού έργου», στην έβδομη έκθεσή του ο Γιάννης Μελανίτης το ορίζει ως ένα φωτόνιο σε καθορισμένο χώρο. Το ελάχιστο εννοιoλόγημα, το ελάχιστο αναγκαίο φως ως φορέας πληροφορίας αντιστοιχεί σε 1 ARTBIT. Στο εργαστήριο η θέση του καλλιτέχνη τίθεται ως παρατηρητή του φωτός κάτω από συνθήκες δύσκολης ανίχνευσης. Συνεπώς, το ιδεατό μπορεί να παρατηρηθεί μόνο με τη βοήθεια κάποιου μηχανισμού θήρευσης και παγίδευσης. Ο καλλιτέχνης, ως κυνηγός φωτονίων, χρησιμοποιεί την τεχνική τριών φάσεων της θήρευσης κινούμενου στόχου: την αναμονή, την παράκαμψη και τη στόχευση. Μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο, μια κεντρική κατασκευή στο χώρο παρουσιάζει τις ανακλάσεις του φωτός και τη μηχανική της θήρευσης του φωτονίου. Η έκθεση διαρκεί μέχρι τις 27 Μαΐου. Ωράριο: Τρίτη έως Παρασκευή 11π.μ. – 2μ.μ. και 5 – 9μ.μ., Σάββατο 3 – 7μ.μ.
Depo Darm Contemporary Art Space (Ηρώων Σκοπευτηρίου 54–56, Καισαριανή, Αθήνα, τηλ.: 2107601177)

Η ευμένεια της ατέλειας



Στην τρίτη του ατομική έκθεση ο εικαστικός Νικόλας Αντωνίου πραγματεύεται τις έννοιες της τελειότητας και του ιδανικού των έργων του, μέσω της ίδιας τους της αυτοαναίρεσης, μέσω της ανάδειξης του ψεγαδιού. Οι ατέλειες, τα λάθη, οι αποκλίσεις, οι κηλίδες πολλές φορές αποδεικνύονται χρήσιμες, κάποιες φορές ακόμα και αναγκαίες. Το ωραίο και το υψηλό, το ιδανικό και η συμμετρία της τελειότητας της αισθητικής ιδεολογίας, ιδωμένα και αποτυπωμένα από τον καλλιτέχνη μέσα από μια διαφορετική σκοπιά, υποκαθίστανται από στοιχεία που κλονίζουν τη σιγουριά και τη σταθερότητα, παραπέμποντας σε μια αλλόκοτη ομορφιά και στην τελειότητα της ατέλειας. Με αφετηρία αυτή τη διοργάνωση, εγκαινιάζεται μία σειρά ατομικών εκθέσεων που ο εκάστοτε καλλιτέχνης παρουσιάζει έναν άλλο νέο εικαστικό με ένα μόνο έργο του. Έτσι, ο Αντωνίου μας προτείνει το πολυκεντρικό και πολυσύνθετο έργο του Χρήστου Δημητριάδη, με τον οποίο συμμετέχουν στην εικαστική πλατφόρμα Μακρύ Όχημα. Η έκθεση λειτουργεί έως τις 6 Ιουνίου. Ωράριο: Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή 11π.μ. – 2.30μ.μ. και 5.30 - 8.30μ.μ., Τετάρτη, Σάββατο 11π.μ. – 4μ.μ., Κυριακή, Δευτέρα: κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.
Αίθουσα Τέχνης Τεχνοχώρος (Λεμπέση 4 & Μακρυγιάννη, στάση μετρό «Ακρόπολη», Αθήνα, τηλ.: 2111823818)
ΓΙΑ ΤΗΝ 
ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ, 
ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ
ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ

Copyright © 2021 - All rights reserved

 | 

Developed by © Jetnet