«Η τέχνη της ενηλικίωσης» (The king of Staten island) του Τζαντ Άπατοου: Ο νεαρός Σκοτ ζει στο υπόγειο του πατρικού του σπιτιού, προσπαθώντας να ξεπεράσει το θάνατο του πατέρα του ο οποίος ήταν πυροσβέστης και χάθηκε πάνω στο καθήκον. Αρνείται πεισματικά να αναλάβει τις ευθύνες που αναλογούν σε έναν ενήλικα και το μόνο που κάνει είναι να προσπαθεί να γίνει χαράκτης τατουάζ κάτι που αποτελεί και το άλλοθι για την παντελή απραξία του. Αντίθετα, η μητέρα του έχει αποφασίσει να συνεχίσει τη ζωή της και έτσι ερωτεύεται ένα νεότερό της πυροσβέστη. Το γεγονός αυτό θα θορυβήσει τον Σκοτ ο οποίος νιώθει πως ο νεκρός πατέρας του θα αντικατασταθεί από κάποιον άλλον. Έτσι η ζωή του αρχίζει να αλλάζει καθώς θα αναγκαστεί να κινητοποιηθεί και επιτέλους να ενηλικιωθεί!
«Φάντασμα με γόβες» (Blithe spirit) του Έντουαρντ Χολ: Ένας συγγραφέας, ο οποίος έχει πρόβλημα με την έμπνευσή του, αποφασίζει να απευθυνθεί σε μια πνευματίστρια. Εκείνη όμως, στην προσπάθειά της να τον βοηθήσει να ξαναβρεί την έμπνευσή του, καλεί κατά λάθος το πνεύμα της νεκρής πρώτης συζύγου του. Η κατάσταση αρχίζει να περιπλέκεται καθώς η εν ζωή σύζυγός του θα εμπλακεί σε ένα παράδοξο ερωτικό τρίγωνο που οδηγεί σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις.
«Οι νέοι μεταλλαγμένοι» (The new mutants) του Τζος Μπουν: Τέσσερις νεαροί μεταλλαγμένοι, η Ράνε, η Ιλιάνα, ο Σαμ και ο Ρομπέρτο, βρίσκονται υπό ψυχιατρική παρακολούθηση σε ένα απομονωμένο νοσοκομείο. Η δρ Σεσίλια Ρέγες η οποία έχει αναλάβει την παρακολούθησή τους, προσπαθεί να τους μάθει να χειρίζονται και να ελέγχουν τις ξεχωριστές δυνάμεις τους. Όταν όμως φτάνει στο νοσοκομείο ο Ντάνι και ενώνεται με την υπόλοιπη ομάδα, αρχίζουν να συμβαίνουν διάφορα παράξενα περιστατικά. Διάφορες παραισθήσεις θα αρχίσουν να βασανίζουν τους ασθενείς καθώς αρχίζουν να μην μπορούν να διαχειριστούν τις νέες τους ικανότητες. Ενώ προσπαθούν να επιβιώσουν, δοκιμάζονται οι αντοχές τους αλλά και η φιλία τους.
«After 2: Μετά τη σύγκρουση» (After we collided) του Ρότζερ Καμπλ: Η Τέσα ερωτεύτηκε βαθιά τον Χάρντιν, εκείνος όμως την απογοήτευσε. Για να τον ξεχάσει, αφοσιώνεται στις σπουδές της και αρχίζει να κάνει πρακτική σε έναν εκδοτικό οίκο, κάτι που πάντα ονειρευόταν. Εκεί εργάζεται ο Τρέβορ, ένας όμορφος νέος ο οποίος αρχίζει να φλερτάρει την Τέσα. Κατά τα φαινόμενα ο Τρέβορ είναι ακριβώς ο άνδρας ο οποίος της ταιριάζει. Την ίδια ώρα όμως, ο αλλοπρόσαλλος Χάρντιν έχει μετανιώσει που εγκατέλειψε την Τέσα και θέλει να διορθώσει το λάθος του ξεπερνώντας διάφορα εμπόδια και πάνω απ’ όλα τον ίδιο του τον εαυτό. Η ώρα της σύγκρουσης έρχεται και μετά από αυτήν η ζωή θα είναι διαφορετική για όλους.
«Σαμπρίνα» (Sabrina) του Μπίλι Γουάιλντερ: Ο Λάινους και ο Ντέιβιντ Λάραμπι κληρονομούν την τεράστια περιουσία του πατέρα τους. Ενώ ο Λάινους αναλαμβάνει με αφοσίωση τις οικογενειακές επιχειρήσεις, ο Ντέιβιντ το ρίχνει στις γυναίκες και τα γρήγορα αυτοκίνητα. Μία από τις γυναίκες που ερωτεύτηκαν τον Ντέιβιντ είναι και η Σαμπρίνα Φορτσάιλντ, κόρη του σοφέρ της οικογένειας Λάραμπι. Τρελά ερωτευμένη αλλά και απογοητευμένη από τον Ντέιβιντ κάνει απόπειρα αυτοκτονίας, αλλά την τελευταία στιγμή ο Λάινους της σώζει τη ζωή. Μετά από αυτά, ο πατέρας της την στέλνει για δυο χρόνια στο Παρίσι για σπουδές. Όταν θα επιστέψει πανέμορφη, φινετσάτη και μορφωμένη, ο Ντέιβιντ εντυπωσιάζεται. Αυτή τη φορά όμως και ο Λάινους αρχίζει να την φλερτάρει. Ταινία του 1954.
Σινεφίλ