Τελευταία προεκλογική εβδομάδα και όλα τα κόμματα, κατά τεκμήριο, διαμορφώνουν την επικοινωνιακή πολιτική τους, έτσι ώστε να ελαχιστοποιήσουν τις απώλειες και να μεγιστοποιήσουν τα εκλογικά οφέλη. 
Κάποιος, ωστόσο, από το επικοινωνιακό επιτελείο του ΣΥΡΙΖΑ θεώρησαν καλό να ρίξουν στην τελική μάχη ένα δήθεν μεγάλο όπλο, το οποίο, όμως, μπορεί να γυρίσει μπούμεραγκ. Έθεσαν σε κυκλοφορία τηλεοπτικό μήνυμα που πληροφορεί τους ανίδεους ότι σ’ αυτές τις εκλογές ψηφίζουμε (και) πρωθυπουργό. Το λεκτικό μήνυμα συνοδεύεται με φωτογραφία του Αλέξη Τσίπρα (για όσους δεν καταλαβαίνουν…)
Το μήνυμα, εκτός από το ότι υποτιμά τη νοημοσύνη του εκλογικού σώματος, το οποίο γνωρίζει πολύ καλά γιατί ψηφίζει όταν ψηφίζει, είναι και πολιτικά ατελέσφορο και ιδεολογικά απαράδεκτο.
Πρώτα απ’ όλα, αν οι όλοι αυτοί ζούσαν μέσα στον κόσμο, μιλούσαν –και τους άκουγαν– με κανονικούς ανθρώπους, θα γνώριζαν ότι το συντριπτικό ποσοστό των όχι ευκαταφρόνητων αναποφάσιστων δεν ταλαντεύονται μεταξύ των δύο ή τριών πιθανών πρωθυπουργών. Δεν μαδούν τη μαργαρίτα, για να δουν αν θα είναι πρωθυπουργός ο Τσίπρας ή ο Μεϊμαράκης. Είναι άνθρωποι που έλκονται από την ιδέα να μην πάνε να ψηφίσουν, ή να ρίξουν άκυρο ή λευκό, παρότι υπήρξαν ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ στις πρόσφατες εκλογικές αναμετρήσεις. Οι ενστάσεις τους αφορούν την κυβερνοποίηση του ΣΥΡΙΖΑ και την υπερβολική, καταχρηστική προβολή του ηγέτη του. 
Επίσης, ανάμεσά τους μεγάλο ποσοστό φοβούνται ότι ψηφίζοντας ΣΥΡΙΖΑ ενδέχεται να τους προκύψει κυβέρνηση με πρωθυπουργό μεν τον Τσίπρα, αλλά άγνωστη και απρόβλεπτη σύνθεση και στήριξη. Κι αυτό δεν τους ενθουσιάζει καθόλου. Τονίζοντας την επιλογή του πρωθυπουργού, το μήνυμα κάνει ακόμα πιο έντονες τις αμφιβολίες τους και τους απομακρύνει, αντί να τους προσελκύει, να τους φέρνει πιο κοντά στην κάλπη και στην πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ.
Ακόμη κι εγώ, προσωπικά, ενοχλήθηκα από την υπόμνηση του μηνύματος. Ό,τι κάνω, ό,τι προσπαθώ να προσφέρω στον εκλογικό αγώνα του ΣΥΡΙΖΑ, δεν το κάνω για να βγει πρωθυπουργός ο Τσίπρας. Κανένας αγωνιστής της αριστεράς δεν έχει αυτό για κύριο μέλημά του. Όσοι συνέλαβαν το μήνυμα αυτό, σίγουρα δεν σκέφτονται σαν όλους εμάς. Σκέφτονται μάλλον σαν προωθητές εμπορικών προϊόντων. Και γι’ αυτό δεν νοιάζονται αν φθείρουν και τα ίδια τα προϊόντα που προωθούν, αν χαλούν την ποιότητά τους, αν συνδέουν την κατανάλωσή τους με τα χειρότερα ένστικτα, τις χειρότερες συνήθειες του καταναλωτή – πολίτη. 
Κάνουν κακό, τελικά, σ’ έναν νέο άνθρωπο, που πάνω του έχουν επενδύσει εκατομμύρια έλληνες και ελληνίδες για λόγους ουσίας. Τον φθείρουν με την κατάχρηση. Τον ξοδεύουν για αμφίβολα, αβέβαια και οπωσδήποτε πρόσκαιρα εκλογικά οφέλη. Αν δεν καταλάβουν έγκαιρα το λάθος τους, και δεν αποσύρουν άμεσα το τηλεοπτικό μήνυμα, τότε θα έχουν την ευθύνη για όποιο κακό αποτέλεσμα. 
Και κακό αποτέλεσμα δεν είναι μόνο όποιο αφορά το μέγεθος του εκλογικού ποσοστού, γιατί η ζωή –γενικά αλλά και της αριστεράς– δεν τελειώνει μ’ αυτές τις εκλογές. 

Χ. Γεωργούλας 
ΓΙΑ ΤΗΝ 
ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ, 
ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ
ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ

Copyright © 2021 - All rights reserved

 | 

Developed by © Jetnet