Ο Αντρέ Μπερνχάιμ, γνωστός γάλλος συλλέκτης έργων τέχνης και ένας πολύ δυναμικός άνθρωπος, στα 85 του χρόνια και μετά από ένα εγκεφαλικό μπαίνει στο νοσοκομείο. Όταν περνά ο κίνδυνος και ο ηλικιωμένος άνδρας διαπιστώνει πως από εδώ και στο εξής η ζωή του θα εξαρτάται από τους άλλους, αποφασίζει πως προτιμά τον θάνατο από μια τέτοια ζωή. Και ενώ οι κόρες του, Εμανουέλ και Πασκάλ, τον επισκέπτονται τακτικά, κάποια στιγμή, θα ζητήσει από την Εμανουέλ, να τον βοηθήσει να πεθάνει. Εκείνη θα μιλήσει στην αδελφή της και την μητέρα της, την γλύπτρια Κλοντ, η οποία δεν τα πάει και πολύ καλά με τον σύζυγό της, αλλά ο τελευταίος επιμένει στην απόφασή του. Τελικά οι κόρες του πείθονται και έτσι η Εμανουέλ αναλαμβάνει να βρει τρόπο να ικανοποιήσει την επιθυμία του πατέρα της. Εν τω μεταξύ και ενώ ο Αντρέ, εν όψει του επικείμενου εκούσιου θανάτου του φαίνεται να έχει ανακτήσει το κέφι του, ένας περίεργος άνδρας, ο Ζεράρ, εμφανίζεται στο νοσοκομείο και ζητά να τον δει. Ένας άνδρας στο πρόσωπο του οποίου κρύβεται το μεγάλο μυστικό του άρρωστου συλλέκτη.
Ο Φρανσουά Οζόν, ο εξαιρετικός αυτός σκηνοθέτης, μεταφέρει στον κινηματογράφο το ομότιτλο αυτοβιογραφικό βιβλίο της συγγραφέα και σεναριογράφου -με την οποία έχει συνεργαστεί επανειλημμένα- Εμανουέλ Μπερνχάιμ (1955-2017), «Όλα πήγαν καλά» (Tout s’est bien passe).
Ο Οζόν διαχειρίζεται ένα δύσκολο θέμα αλλά δεν διστάζει να το πάει μέχρι το τέλος και μάλιστα τα καταφέρνει περίφημα. Το «τρομερό παιδί», όπως τον έχουν αποκαλέσει, του γαλλικού σινεμά, με ιδιαίτερα σφιχτή σκηνοθεσία «τεμαχίζει» τους χαρακτήρες του και τις καταστάσεις, δημιουργεί συναισθήματα, συγκινεί αλλά και συχνά μας κάνει να χαμογελάσουμε απομυθοποιώντας τον φόβο του θανάτου, ο οποίος από τρομακτικό τέλος, παρουσιάζεται ως μια τρυφερή και λυτρωτική διαδικασία. Αυτό δεν σημαίνει πως αστειεύεται με τον θάνατο, αλλά αντίθετα του προσδίδει μια άλλη διάσταση. Παράλληλα συμβάλλει και στην προώθηση του δικαιώματος στην ευθανασία παίρνονται ξεκάθαρη θέση σε ένα ευαίσθητο θέμα, το οποίο ήδη έχει αρχίσει να απασχολεί τη δικαιοσύνη πολλών ευρωπαϊκών χωρών. Παράλληλα με διακριτικότητα και ευγένεια, ο Οζόν μιλά και το δικαίωμα στην ερωτική επιλογή και το τίμημα που αναγκάζονται να πληρώσουν οι άνθρωποι ακόμη και στις λεγόμενες ανεκτικές δυτικές κοινωνίες.
Ο Αντρέ Ντιζολιέ, είναι συγκλονιστικός στον ρόλο του Αντρέ, τον οποίο συναγωνίζεται με επιτυχία η Σοφί Μαρσό στο ρόλο της Εμανουέλ. Επίσης καταλυτικές είναι οι ερμηνείες της Σαρλότ Ράμπλινγκ, στον ρόλο της Κλοντ και της Χάνα Σιγκούλα στον ρόλο μιας Ελβετίδας που εκπροσωπεί την κλινική ευθανασίας.