«Είσαι ο μόνος τίμιος άντρας», λέει εκείνη. «Ήμουν, μέχρι που με διέλυσες», απαντά εκείνος. Ένας ερωτικό διάλογος σε στιγμές πάθους, δυο φράσεις ειπωμένες από μια γυναίκα και έναν άνδρα που θα μπορούσαν να είναι αληθινές αν δεν αποτελούσαν φανταστικό διάλογο ενός κινηματογραφικού σεναρίου.
Η ταινία έχει τίτλο «Απόφαση φυγής» («Heojil Kyolshim») την έχει σκηνοθετήσει ο νοτιοκορεάτης Παρκ Τσαν-γουκ το όνομα του οποίου δημιουργεί πολλούς συνειρμούς, καθώς είναι συνδεδεμένο με ταινίες όπως «Old Boy», «Sympathy for Mr. Vengeance» και «Lady Vengeance». Κι αν οι εν λόγω ταινίες ήταν σκληρά και βίαια θρίλερ, στην περίπτωση της Απόφασης φυγής έχουμε να κάνουμε με ένα αστυνομικό θρίλερ το οποίο βλέποντάς το αναρωτιέσαι αν είναι τέτοιο.
Ο άνδρας και η γυναίκα, των οποίων ο μικρός διάλογος παρατίθεται στην αρχή, έχουν συναντηθεί με αφορμή έναν θάνατο ο οποίος έχει δημιουργήσει ερωτηματικά στην αστυνομία. Ένας 60χρονος ορειβάτης έπεσε από έναν βράχο και σκοτώθηκε. Καθώς ήταν έμπειρος και είχε σκαρφαλώσει πολλές φορές στο παρελθόν στο συγκεκριμένο σημείο, δημιουργούνται υποψίες πως πιθανόν να πρόκειται για δολοφονία. Οι υποψίες πέφτουν στην κατά πολύ νεότερη σύζυγό του, τη Σο-Ρέι. Την υπόθεση αναλαμβάνει ο 35χρονος επιθεωρητής Χέι-τζουν, ο οποίος βρίσκει στη δουλειά του το ενδιαφέρον που έχει χάσει στην προσωπική και την οικογενειακή του ζωή. Και ενώ η Σο-Ρέι δεν μοιάζει ιδιαίτερα λυπημένη για τον θάνατο του συζύγου της, ο Χέι-τζουν, σχεδόν βέβαιος για την ενοχή της και παρά το ακλόνητο άλλοθί της, την ανακρίνει συνεχώς και την παρακολουθεί ασταμάτητα. Όμως ο λόγος αυτής της εμμονικής συμπεριφοράς του είναι διαφορετικός. Ο αστυνομικός έχει ερωτευτεί παράφορα την ύποπτη κι από ένα σημείο και μετά, αυτό το οποίο ξεκίνησε σαν αστυνομικό φιλμ, σαν ένα φιλμ νουάρ με ίντριγκα, έναν μοναχικό ήρωα αστυνομικό και μια γοητευτική μοιραία γυναίκα, μετατρέπεται εντέχνως σε ερωτικό. Ο Παρκ Τσαν-γουκ υπνωτίζει τους θεατές και τους οδηγεί σε ένα λαβύρινθο μυστηρίου και πάθους.
Η ταινία κέρδισε το βραβείο Σκηνοθεσίας στο φετινό Φεστιβάλ των Κανών.