«Club zero» της Τζέσικα Χάουσνερ: Σε ένα ακριβό ιδιωτικό σχολείο, μια νεαρή δασκάλα, δεσποινίς Νόβακ, αναλαμβάνει να αλλάξει προς το καλύτερο τις διατροφικές συνήθειες των μαθητών με ένα πρωτοποριακό σεμινάριο «ενσυνείδητης διατροφής». Καθώς οι τακτικές της γίνονται ολοένα και πιο ακραίες, με αποτέλεσμα οι απόψεις της να θυμίζουν πλέον περισσότερο αρχηγό αίρεσης παρά έγκριτη διατροφολόγο, η υγεία των παιδιών αρχίζει να κλονίζεται επικίνδυνα με απρόβλεπτες συνέπειες.
«Το βασίλειο του πλανήτη των πιθήκων» (Kingdom of the planet of the apes) του Γουές Μπολ: Τρεις αιώνες μετά τη βασιλεία του Καίσαρα, οι πίθηκοι είναι το κυρίαρχο είδος και ζουν αρμονικά μεταξύ τους, ενώ οι άνθρωποι ζουν περιορισμένοι και κρυμμένοι. Καθώς ένας νέος τύραννος ηγέτης πίθηκος χτίζει την αυτοκρατορία του, ένας νεαρός πίθηκος ξεκινά ένα οδυνηρό ταξίδι που θα τον κάνει να αμφισβητήσει όλα όσα γνώριζε για το παρελθόν και να κάνει επιλογές που θα καθορίσουν το μέλλον τόσο για τους πιθήκους όσο και για τους ανθρώπους.
«Επιστροφή στην εποχή των δεινοσαύρων» (Timescape) του Αριστομένης Τσίρμπας: Ο Τζέισον, ένα πανέξυπνο νεαρό αγόρι, ανακαλύπτει ένα μυστηριώδες διαστημόπλοιο που έχει κάνει αναγκαστική προσγείωση σε ένα γειτονικό δάσος. Τον έχει προλάβει για λίγα λεπτά η Λάρα, ένα εξίσου περίεργο κορίτσι, που βάλθηκε κι εκείνη να εξερευνήσει το εξωγήινο σκάφος. Ενώ προσπαθούν να βρουν τρόπο να λειτουργήσουν το σκάφος, τα δυο παιδιά βρίσκονται αναπάντεχα σε ένα ταξίδι πίσω στον χρόνο, και πιο συγκεκριμένα τις τελευταίες μέρες της εποχής των δεινοσαύρων - ναι, το σκάφος είναι στην πραγματικότητα μια χρονομηχανή! Ο ελληνικαναδός σκηνοθέτης, που ασχολείται κυρίως με βίντεο κλιπ και διαφημιστικά, επιστρέφει στη μεγάλη οθόνη από το 2007!
«Detective Conan: Το μαύρο υποβρύχιο» (Meitantei Konan Kurogane no Sabumarin) του Γιουζούρου Τατσικάουα: Μια εγκληματική οργάνωση σχεδιάζει επίθεση σε μια υποβρύχια εγκατάσταση της Ιντερπόλ, όπου σύντομα θα παρουσιασθεί ένα προηγμένο σύστημα τεχνητής νοημοσύνης το οποίο θα επιτρέπει την άμεση αναγνώριση προσώπων σε όλο τον κόσμο. Ο ντετέκτιβ Κόναν και η παρέα του είναι οι μόνοι που μπορούν να αποτρέψουν την οργάνωση από την απόκτηση πολύτιμων πληροφοριών.
«Ο Χάρι Πότερ και ο αιχμάλωτος του Αζκαμπάν» (Harry Potter and the prisoner of Azkaban) του Αλφόνσο Κουαρόν: Καθώς ο Χάρι φουσκώνει σαν μπαλόνι και στέλνει για νυκτερινή πτήση την απερίγραπτη θεία Αρτζ, το σκάει με το Λεωφορείο των Ιπποτών και φθάνει στην παμπ «Ραγισμένο Τσουκάλι». Εκεί τον υποδέχεται ο υπουργός Μαγείας, ο οποίος όχι μόνο δεν τον τιμωρεί, αλλά τον στέλνει για ασφάλεια κατ’ ευθείαν στη Διαγώνιο Αλέα. Εκεί, ο Χάρι θα πληροφορηθεί ότι ο αινιγματικός φυλακισμένος Σίριους Μπλακ -που ευθύνεται για τον θάνατο των γονέων του- δραπέτευσε από τις φυλακές του Αζκαμπάν, και τώρα αναζητά και τον ίδιον για να τον σκοτώσει. Και σαν να μην έφθανε αυτό, οι Παράφρονες, φύλακες του Αζκαμπάν που βρίσκονται στο Χόγκουαρτς προσέχοντας μήπως ο επικίνδυνος κατάδικος παραβιάσει κρυφά τους τοίχους της Σχολής, ασκούν εξαιρετικά αρνητική επιρροή πάνω στον μικρό μάγο. Η αντιπαράθεση μεταξύ αυτών των δύο μοιάζει πια αναπόφευκτη. Ο Χάρι θα χρειαστεί όλο το κουράγιο του, τις μαγικές του δυνάμεις, αλλά και την υποστήριξη των φίλων του για να τον αντιμετωπίσει.