«Οι παρατηρητές» (The watchers) της Ισάνα Σιάμαλαν: Η Μίνα, μια 28χρονη καλλιτέχνιδα, βρίσκεται χαμένη σε ένα αχανές, αχαρτογράφητο δάσος στη δυτική Ιρλανδία. Όταν η Μίνα βρίσκει καταφύγιο, καταλήγει αιχμάλωτη μαζί με τρεις άγνωστους, τους οποίους κάθε νύχτα παρακολουθούν μυστηριώδη πλάσματα. Μπορεί να μην τα βλέπεις, αλλά εκείνα βλέπουν τα πάντα.
Κινηματογραφικό ντεμπούτο για την 23χρονη Ισάνα Σιάμαλαν, σε παραγωγή του πατέρα της, του Μ. Νάιτ Σιάμαλαν.
«Ντετέκτιβ Κόναν: Το άστρο του ενός εκατομμυρίου» (Meitantei Konan hyakuman doru no michishirube) της Τσίκα Ναγκαόκα: Ο κλέφτης τζέντλεμαν Κάιτο Κιντ έχει βάλει στόχο κάποια κατάνα που χρονολογούνται από την περίοδο Μπακουμάτσου. Ο ντετέκτιβ της Δύσης, ο Χατόρι Χέιτζι, βρίσκεται εκεί για ένα τουρνουά κέντο και ο Κόναν μαζί με τη Μόρι και την Καζούχα τον συνοδεύουν για να τον εμψυχώσουν. Παράλληλα, ένας μυστηριώδης άντρας με ιαπωνική καταγωγή αναζητάει έναν θησαυρό που φημολογείται πως βρίσκεται στην περιοχή Χακοντάτε. Η αλήθεια που κρύβεται στο ξίφος θα σκίσει στα δύο το σκοτάδι και θα οδηγήσει στο φεγγαρόφωτο.
«Bad boys: Ride or die» των Αντίλ Ελ Αρμπί και Μπιλάλ Φαλάχ: Το τρομερό δίδυμο των βετεράνων ντεντέκτιβ Μάικ Λάουρι και Μάρκους Μπάρνετ ερευνούν περί διαφθοράς εντός του αστυνομικού τμήματος του Μαϊάμι, όταν ο εκλιπών αρχιφύλακας Κόνραντ Χάουαρντ κατηγορείται για εμπλοκή σε καρτέλ ναρκωτικών. Χωρίς όμως να το καταλάβουν βρίσκονται στην αντίθετη πλευρά του νόμου, και ως φυγάδες πλέον βρίσκονται να παλεύουν για την ίδια τους τη ζωή, αφού δεν είναι μόνο ο νόμος που τους κυνηγάει, αλλά ολόκληρη η σκοτεινή πλευρά της πόλης.
«Θεέ μου, τι σου κάναμε;» (Qu’est-ce qu’on a Fait au Bon Dieu?) του Φιλίπ ντε Σοβερόν: Η Μαρί κι ο Κλοντ Βερνέιγ είναι της παλιάς σχολής και ηγούνται μιας ευυπόληπτης οικογένειας της ανωτέρας τάξης με πέντε όμορφες κόρες: η Ιζαμπέλ, η Οντίλ και η Σεζολέν έχουν ήδη παντρευτεί με άντρες άλλης φυλής, τον Ρασίντ, τον Νταβίντ και τον Καό αντίστοιχα. Όταν η Λορί ανακοινώνει πως θέλει να παντρευτεί τον Τσαρλς, οι γονείς ενθουσιάζονται. Επιτέλους, ένας παραδοσιακός γάμος. Κάτι σπάει, όμως, όταν η Λορί τους λέει πως ο Τσαρλς είναι από την Αφρική. Η Μαρί παθαίνει νευρικό κλονισμό κι ο Κλοντ αναζητά τρόπους να σαμποτάρει τον γάμο. Παραδόξως, ως σύμμαχο βρίσκει τον Αντρέ, τον πατέρα του Τσαρλς, που συμφωνεί σε ένα βασικό πράγμα: τι έκαναν για να αξίζουν μια τέτοια μοίρα;
Ταινία του 2014 με τον απολαυστικό Κριστιάν Κλαβιέ.
«Ο Χάρι Πότερ και οι κλήροι του θανάτου: Μέρος 1ο» (Harry Potter and the deathly hallows: Part 1) του Ντέιβιντ Γιέιτς: Οι δυνάμεις του Βόλντεμορ γίνονται όλο και ισχυρότερες. Έχει πλέον αποκτήσει τον έλεγχο του συμβουλίου μαγείας και του Χόγκγουαρθ. Ο Χάρι Πότερ, η Ερμιόνη κι ο Ρον θα εξαντλήσουν τις μικρές ελπίδες άμυνας και θα προσπαθήσουν να φέρουν την ελπίδα στον κόσμο των μάγων.
«Ghost Dog: Ο τρόπος των Σαμουράι» (Ghost Dog: The way of the Samurai) του Τζιμ Τζάρμους: Ο Γκοστ Ντογκ, ένας μυστηριώδης επαγγελματίας δολοφόνος, ακολουθεί κατά γράμμα τον αυστηρό κώδικα ενός αρχαίου κειμένου των Σαμουράι. Όταν ο προσωπικός κώδικας τιμής του προδίδεται από τη μαφιόζικη οικογένεια που του αναθέτει «δουλειές», εκείνος αντιδρά σύμφωνα με τον Τρόπο των Σαμουράι.
Το κομψοτέχνημα που γύρισε ο Τζάρμους το 1999 και ενθουσίασε το κοινό και την κριτική. Μια ταινία φόρος τιμής στον Ζαν Πιερ Μέλβιλ και ιδίως στην ταινία του «Ο δολοφόνος με το αγγελικό πρόσωπο» (1967). Μια ταινία στην οποία μπορεί να κυριαρχεί η βία, ως αντανάκλαση της ιστορίας των ανθρώπινων όντων, όπως υποστηρίζει ο σκηνοθέτης, η οποία όμως συνοδεύεται από τους κώδικες τιμής, φορέας των οποίων είναι ο εκτελεστής, που τον υποδύεται υποδειγματικά ο Φόρεστ Γουίτακερ. Η ταινία θεωρήθηκε ως η καλύτερη ταινία του 1999 και η επαναπροβολή της αποτελεί μια πολύ καλή ευκαιρία να την επαναξιολογήσουμε.