«Hit man» του Ρίτσαρντ Λίνκλεϊτερ: Ο Γκάρι Τζόνσον είναι ο πιο περιζήτητος επαγγελματίας δολοφόνος στη Νέα Ορλεάνη. Για τους πελάτες του, είναι σαν βγαλμένος από ταινία: ένας άνδρας εκτελεστής. Αλλά αν τον πληρώσετε για να ξεφορτωθεί έναν σύζυγο ή ένα αφεντικό, καλύτερα να προσέχετε - γιατί δουλεύει για τους αστυνομικούς. Όταν σπάει το πρωτόκολλο για να βοηθήσει μια απελπισμένη γυναίκα που προσπαθεί να ξεφύγει από τον κακοποιητικό σύντροφό της, βρίσκει τον εαυτό του να γίνεται ένα από τα ψεύτικα πρόσωπα του, ερωτεύεται τη γυναίκα και φλερτάρει με την ιδέα να γίνει ο ίδιος εγκληματίας.

«MaXXXline» του Τι Γουέστ: Η Μαξίν, η μοναδική επιζήσασα των αιματηρών γεγονότων στο Τέξας, συνεχίζει το ταξίδι της προς τη δόξα, προσπαθώντας να γίνει ηθοποιός στο Λος Άντζελες της δεκαετίας του 1980. Αλλά καθώς ένας μυστηριώδης ψυχοπαθής δολοφόνος καταδιώκει τις στάρλετ του Χόλιγουντ, μια αλυσίδα αίματος θα επανενώσει τη Μαξίν με το παρελθόν της.

«Κάθε πέρυσι και καλύτερα» (Une annee difficile) των Ολιβιέ Νακάς και Ερίκ Τολεντανό: Ο Αλμπέρ και ο Μπρουνό, λόγω αλόγιστης κατανάλωσης, είναι χρεωμένοι μέχρι τον λαιμό. Καθώς αναζητούν βοήθεια από τους εργαζόμενους της κοινότητας για να επαναφέρουν τη ζωή τους στον σωστό δρόμο, πέφτουν πάνω σε μια ομάδα νεαρών πράσινων ακτιβιστών που μάχονται για το κλίμα. Δελεασμένοι από τη δωρεάν μπύρα και τα σνακ και όχι από τα ιδανικά των ακτιβιστών, ο Αλμπέρ και ο Μπρουνό εντάσσονται στο κίνημα χωρίς καμία οικολογική συναίσθηση.

 

Στράτος Κερσανίδης strakersan@gmail.com
kersanidis.wordpress.com
Περισσότερα Άρθρα
ΓΙΑ ΤΗΝ 
ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ, 
ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ
ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ

Copyright © 2024 - All rights reserved

 | 

Developed by © Jetnet